Thursday, September 16, 2010

Jaa,

   Täna terve hommik venis nagu igavik, kuid koju oli lihtsalt nii hea tulla. Väsimus on tohutult peal ja õppimislainele pole ka kuidagi end saanud.
   Kodus ma lihtsalt läksin vanni ja lesisin seal ega tahtnud üldse välja tulla. Pärast oli palju puhanum ja värskem olek ning tundsin, et vaba aega võiks pildistamisega sisustada. Isegi päris normaalne seeria tuli, kahju et akud tühjaks suht kiirest said.
 Looduspilte tahaks tohutult teha aga ma pole niipalju end kokku võtnud, et digika välja minna ja pildistada. Päris palju ilusaid kohti on silma hakanud ja ükspäev ma teen selle veel ära ka .

  Mul tuli idee, et teen oma retuusid valgeks aga ega ma eriti ette ei kujutanud milliseks need muutuda võivad. Ma siis võtsin valgendaja ja panin püksid ligunema. Paari tunnipärast oli mustadest retuusidest saanud pruuni laigulised retuusid. Need näevad kohutavad välja. Ma ei teagi mitu pesu ma pean veel tegema, et neist asja saab aga enne ma alla ei anna, kui oma eesmärgi olen saavutanud .Tegelt ma arvan,et asi oli kehvas valgendajas ja siis see võttis vaid pealmise värvi maha aga kui loogiliselt mõelda, siis nii jätaktes võivad need varsti valgeks saada. Kuigi jh, tugevam valgendaja oleks kergem osta :D
 
  Enesetunne on praegu palju parem kui hommikul. Positiivne on see,et homme on spordipäev ja teadmine, et vara saab koju ja vb lõunaund teha on hea. Eelmisel õppeaastal ei möödunud ükski päev koju jõudes ilma uneta. Mõtlesin küll, et ei jää magama aga uni sai alati võitu. Kohati on mul ikka vedanud, et ma hea unega olen. Nu kui ikka uni on,siis mind miski ei suuda segada ja ma võin kasvõi kõlari kõrval magada aga see on kindel, et kui keegi mind torkima tuleb unepealt,siis ma eriti kallitama ei hakka vaid paneks hea löögi kirja.
 Kuid head öööd, ma mõtlesin et seekord võin oma päevast väga väikest osa jagada :)

No comments:

Post a Comment