Thursday, November 25, 2010

Kindel on..

   Jaa varsti saabub hommik, kuid mina istun ikka siin ja mõtlen kui kaootiline see elu on. Või mis?
 Jaa ma olen nii noor, reaaalselt, mu elu tegelt alles jõuab sinna perioodi,kus see õieti peale hakkab aga siiski olen ma piisavalt saanud tunda ja näha seda elu, mida paljud isegi 25 eluaasta juures pole teinud. Kohati tunnen, et see on teinud mind tugevamaks ja kohati jällegi arvan, et enam polegi nii vastupidav pingetele. Kindel on see, et ma olen õppinud palju, õppinud inimesi tundma, nende iseloomu ja tean milliste otsa on rõõm komistada ja millistest tuleb kõrvale põigata.

Kindel on see, et siin elus on kõik võimalik, kui on võimalik leida nõel heinakuhjast ülesse. Kõik oleneb eelkõige sinust ja seejärel tagarolli mängivad pere ja sõbrad.. Justnimelt, sina oled oma elu kujundaja ja oma rõõmude ning kurbuste tekitaja. Kui leiad et elul pole mõtet, siis sa elad seda mõttetult või liiga rutiinselt,sa vajad uuendusi ja peaksid neid otsima. Kui leiad et miski pole hea, ei oska sa hinnata midagi . Kui leiad et maailm on korrast ära, siis pole sa veel taibanud, et sa oled vaid väike täpp selles maailmas ja tasuks mõelda siiski väiksemate tegemiste kordaajamiseks. Kui leiad et kõik teevad sulle liiga, oled vales kohas või peaksid muutma tõesti ennast, vahel tasuks egoist ja põikpäisus kõrvale jätta, kui see võib aidata paremuse poole. Kui tunned pidevat haigetsaamist, peaksid leidma inimesed, kes ei aja sind nutma kurbusest ega pane kannatama. Kui taipad kuidas sul on vedanud, peaksid sa särama. Kui avastad, et sul on keegi ,keda usaldad ja et sind usaldatakse, oled väärtuslik. Ühesõnaga on su elu see,milline oled sina! Valik on sinu.


 

No comments:

Post a Comment