Thursday, November 4, 2010

Väsinud



Ohjah, ma olen juba nii kaua olnud köhas ja nüüd on nohu ning iiveldus ka juures. Ma tõesti tahaks terveks saada ja proovin ravida aga ma ei saa jätta käimata teatud kohtadest , kas või koolist .. Ühesõnaga ,mul ei ole aega haige ollla...
   Tohutu väsimus on peal, nii vaimselt,kui ka füüsiliselt.  Mul pole midagi selle vastu et ma lihtsalt istun või magan, kuigi tavaliselt ma tahaks koguaeg midagi teha, siis nüüd ma ei jaksa. Kohati käib peast läbi mõte ,et läheks ja teeks ja oleks niii või naa aga siis keha ei suuda kooskõlastuda minuga. Eks asi võib olla haiguses, kes ikka nohu ja kõhaga eriti ringi hüpata jaksab...

   Esinemisi on ka olnud palju ja õnneks saime suurepärase Etenduse eistamisega ka lõpuks hakkama. Mul on hea meel, et see nii võimas välja tuli ning samas, et ma sealt osa võtsin, kuigi see võttis ära mult kogu vaheaja ja pani mind hommikust õhtuni trenni tegema, kuid nüüüd ma jälle igatsen seda.. Palju parem on hommikul minnna tantsutrenni kui ajusid ragistada gümnaasiumis ja seltskond oli samuti suppperlux. Ma loodna et mul on võimalus näidata huvipakkujatele ka videot :)



Fete d´Enfer
Kätlin Piiskoppe

No comments:

Post a Comment