Tuesday, December 28, 2010

Vihasena võidki pidada parima kõne ;)

 Üks tegu ja suhtlemine on muutunud.. Üks lause ja suhtlemine on lõpetatud...Süüdista mind enda lolluses. Süüdista mind enda tegudes, sest kergem on kui keegi teine on süüdi.,, Sest, kui su laused midagi tähendasidki ,siis sa taipad, millest sa ilma jääd! Ja selles enam ei ole mina süüdi!
 Jaa jutud on need millest ma mööda võin vaadata aga teod on need, mis ütlevad rohkem kui mõned sõnad!
 Justnimelt, kui sa mind veel tead, siis mul ei ole kombeks ilustada asju ,et sa end häst tunneksid vaid ütlengi kuidas mina neid näen ja kui sulle meeldis see minujuures siis miks olla tige nüüd, kui ma seda sulle ütlesin, mida sinus näen?  Miks arvad nüüd, et enam ei hooli sinust?
 Jah minugipärast tehke ,mida tahate,kuidas tahate  ja kellega.. sest teie ise kujundate oma maailma aga need kelle sealt välja tõrjute ,vot siis pole mõtet neid hakata ka taga igatsema kunagi!

No comments:

Post a Comment