Wednesday, January 12, 2011

Te oskate mind naerma ajada!

    Mulle kohe meeldib, kui igavad teie elud on, et minu elusse oma nina topite! Ma lausa naudin kuulata iseendast kus? kellega? miks?.. Sellesuhtes, et vähemalt ma saan ise ka teada,kes minujaoks keegi on või kuidas ma olin? Öeldakse, et inimene on ise nii pime,et ei oska ennast hinnata ega näe enda ninaette! Peaksin vist tänama seda,et külaelu ikka täiel raual töötab!
   Öeldakse, et kui ei taha et teada saadakse, ära tee! Täpselt seda ma järgingi aga millegipärast ikka inimesed saavad teada, mida tegin! Müstika, te olete lahedad! Elu tuleb põnevaks teha aga mul juba tunne,et te suudate mu elu nii põnevaks teha, et ma ise vb ei peagi eriti midagi tegema!
    Ma tooon teile kõigist ühe  müstilisematest kildudest , mille peale peaks küsima ikka et kas te üldse mõtlete enne kui suu lahtii teete või rääkimise pärast räägite!
Kooliaasta sai läbi . Neli päeva oli möödunud ja suvi kestnud nng sõber kutsus et ma tuleks taga jalutama,kuna peab  onu kohustusi täitma ja pole ammu lobisenud!  Jalutamise mööda linna ja eks me vist nägime tõesti armas noorpaarike välja ja lausa 2 aastase lapsega, kohe nii armsad, et kui koju jõudsin, tehti mulle copy vestlusest!
Klassivend: kuule, kas Kadi juba ema v?
Klassiõde: Mida sa ajad?
Klassivend: Einoh, jalutasin täna linnas, Kadi tuleb vastu ühe mehega ja nad kõnetasid ja mees lükkas lapsevankrit!
....
   Täpselt ma arvan, et te naerate hetkel ise ka, kuid relax peaple kui ma kõnnin , olen ,räägin ,laulan, pidutsen kellegiga, siis ma ei saa taga lapsi või ei käi igaühega romantilisel aega veetmas ega ole kellegi omand, sest MA EI OLE SUHTES KELLEGIGA! ja kasutatakse, heade lähedaste kohta sõna :SÕBRAD, mitte ei ole kõik mu peikad või mina nende naine!
  Õigus on, et fantaasiat võib igaüks kasutada aga kui õiglane on oma fantaasiat teistega jagada, kuid jätad mainimata, et see oli kõigest su imearmas Fantaasia,mis tekkis IGAVUSEST.

NB! Mind ei saa omada! Ma leian, et üldse inimesi ei saa omada aga igaühe enda arvamus

3 comments: