Monday, February 21, 2011

Anette & Kristel




  Anette! 
Sündidest mu kõrval olnud. , tõesõna ei oskakski teistmoodi, kuna me oleme nii kokku kasvanud ja läbi elamised kõik koos teinud. Õppind tundma teineteist ja teineteise veidrusi ja nendega arvestama. Ükskõik, mida sa ka korda ei saadaks armastan sind ikkagi ja ma tean et ükskõik mida ma ka ei teeks, mõistad sa mindki.  Just sinuga koos asju avastada ja sinuga koos kuhugi minnna on nii hea... Need õhtut , kui me kahekesi aega veedame ja hommikutundideni lobisema on täiesti perfect time. Iga päev täidad sa mu päeva ja I love you ! :)


              
 




Kristel!

   Ma võin öelda, et olen sind väga kenasti tundma õppinud selle  ajaga ja väga palju erinevaid etappe koos läbinud ja tean milline sa oled ning milline sa olla oskad!  Samas oled sa pidanud minugi erinevaid tujusid kannatama, erinevaid ütlusi ja kriitikat.. Just see otsekohesus ja teineteisele kohene ütlemine, meeldib sinupuhul ja tean et sa võid olla üli õpetlik ja kriitik, kuid tean et sa talud seda isegi. Just see mitmekülgne olek su juures meeldib mullle nii palju ja su blondid hetked, su kaunitarist välimus ja just su energiliseus, see teeb su nii heaks. Ma lihtsalt armastan sind kullatera! :)



 



   L
O
V
E







No comments:

Post a Comment