Monday, February 14, 2011

Not My Day

  Jeesh, tuju pole just päikseline ja positivne, vaidtäiesti vastupidi.. Ma võtaks oma seitse asja ja  šampuse ning sõidaks kuskile välismaale minema, käiks diskotaks magama end, möllaks täiel rinnal ja elaks end nii välja, et on elatud ja seekord just nii ning ma arvan et siis tuleksin sellele siinse küla lainele tagasi ja oleksin rahulik edasi! Kuid praegu ma vinguks,kobiseks ja õelutseks isegi ning sinna pole midagi parata .. Mitte üldse meelega aga see oleks nagu nii loomulik ja nii f*cking vajalik ja nii iseeneset tulev.. Polegi nagu tegelt sellist asja olnud enne.. ma ei taha kuulda üldse teie etteheiteid sest see tekitaks mul tahtmist sule veel rohkem neid ette heita.. ma ei taha kuulda mis õige ja mis vale, sest siis ma võiks öelda kohe kuhu sa minema peaksid.. ma tahangi täna vb tujutseda aga laske mul seda siis teha , laske mul vinguda, laske mul vaielda võinh tegelt sellest kõik alguse saigi ja tänu ühele inimesele see tujuke on ja tundub et see ei taha must lahkudagi .. Paneks peo püsti ja mul oleks täna täiega P*hh** , et esmaspäev on ..jeesh today i´m so bitch ...

No comments:

Post a Comment