Wednesday, March 30, 2011

Confused

    Ükshetk nagu mõistaks end täielikult ja siis järgmine hetk on totaalselt confused. Räägid ja ükshetk mõistad,mida tahad ja kuidas tahad ja kes oled?  Siis mõneajapärast enam ei tea kas ikka oled selline, kas ikka peaks asjad nii olema?  Nädala olnud täielikult segaduses, kuna ei tunne ennast ära.. TEinud tegusid, mis pole minulikud ja see paneb kõik keerlema. See paneb isegi ajuvabalt mõtlema,(Ideed, mida kõikek ma praegu ära ei teeks ja lausuks.. Ma pakun et te ei oskaks neid ettegi kujutada  )...Ma ei oska tänu selllele enam kuidagi ollagi.! Proovin aga ei .. Ju pole see kõik ikkagi mulle ja asjad ikka ei pea nii käima ja asjad ei saa nii käia.... Praegu pole veel sellist etappi olnud, kus endast üldse aru ei saaks ja kõik on nii seletamatu. Vahel ei teagi täpselt milline ma tegelikult olen? Teinekord on selged piirid ja faktid teada. Confused ....



nagu mulle öeldi " Täielik bitch, aga sõpradega parim"

No comments:

Post a Comment