Wednesday, March 16, 2011

Ei , jah , Ei , jah

    Põgened just siis, kui võiksid jääda... Vead alt just siis, kui seda kõige vähem oodata oskaks... Ma tunnen, kaitsetust, ma tunnen pettumust, ma tunnen reetmist ja valetamist. Miski ei muudaks seda, peale aja! Ükski sõna ei muudaks seda ega ei teakski, mis tegu! Mina muutun kogu sellega ja ma ei leia end vahel ülesse sealt segadusest. Püüüan ja ebaõnnestun. Püüan ja siis lased sa juskuikuuli ning langen jälle!Sel hetkel mõtlen et saan ise hakkama,  toetun iseendale aga jah....
  Kõik võiks häsi olla , peaks olema aga eii tahaks vinguda ja vinguda. Tahaks aru saada, mis tegelt mind häirib või mis aitaks parandada neid puudujäänud puzzle tükke siin elus. Elu kui tõusude ja mõõnade tee, ning praegu oli tõusust allaveeremine.
  Ei viitsi, Ei taha, Ei saa, Ei suuda, Ei oska, Ei ole, Ei meeldi, Ei , Ei , Ei ... - Ma tegeln selle muutusega..... Ma Viitsin, Tahan, Saan, Suudan, Oskan, Olen, Meeldib , Jah, Jah , Jah ... Eks olenebki kuidas asju vist endale süvendada, kuid Jah osa annab nagu jõudu ja innukust , kuid Ei oska jälle väsimuse, masenduse ja muu säärase.

Tuleks vaheaeg, puhkaks välja end ja siiis muutuks see EIEIEI osa kohe kindlasti ümber !

No comments:

Post a Comment