Thursday, June 16, 2011

Valega kaotab usalduse

  
    Liiga läbinähtav! Sa kullake paistad nii hästi läbi! Mulle meeldib, et ei läinud palju vaja, et sind tundma õppida ja isegi seekord ma ei eksinud, su käitumine jah sa ei petnud mind ära! Ei usu sa ennast, ei pane sa mindki uskuma!

   Sõprus lõppeb seal kus algab umbusk! Kaks kõige nõmedamat asja on valetamine ja petmine.  Vale- see tekitab lõpuks kripelduse ja tuleb  päevavalgele. Lihtsalt see  võib võtta natuke aega "Valel on lühikesd jalad!" Sa võid ju  luisata ja ma ei teegi sellest välja, su maine lihtsalt langeb mu silmis. Öeldakse, et kui inimesel on hea olla mõtleb ta harva! Kahjuks...
  
   
 


Kui ma Sind sallin, ei tähenda see, et Sa oled midagi erilist minu jaoks. Midagi erilist oled sa siis, kui ma Sind usaldan

No comments:

Post a Comment