Friday, July 29, 2011

Sulle ja sulle ja sulle

 

    Esitad väljakutse mulle? Või võtad sellega väljakutse endale? -selle vastus oleneb asjade käigus... Tahad põnevust ja tahad mängida? Tore, mulle meeldib see ja kelle käes on tugevamad kaardid, seegi selgu käigu pealt...
     Ma naudin, lihtsalt naudin seda, kõikke toimuvat!


    

Sulle ma ütlen vaid üht "Otsides paremat, kaotad ka selle, mis oli hea!"Liiga kaua oodates lipsab su võimalus samuti käest! Tegutse ja ära kahetse! Sa elad vaid korra!
 Reeglid- need pole minujaoks... Tee sina neid ja ma rikun neid! Karm tõenäosus küll aga inimlik! Kuulan ja saan aru aga elu reeglid/käimised olen suuteline ise valima! ;)




                                             Võta teadmiseks et naistel võib jõudu vähe olla aga seevastu kavalust neil on ja nende nõrkus on samuti nende tugevus! Sa ei saa vastu sellele...



 See on tõenäoline, et Meil on vaja , et meid armastatakse. Meil on vaja inimesi kes ütleksid meile , et oleme erilised ja asendamatud, inimesi , kes hoolitseksid meie vajaduste eest ning peletaksid eemale meie mured ja kõhklused. Aga me peame ka ise armastama , selleks et muuta kellegi elu .

No comments:

Post a Comment