Sunday, August 28, 2011

Mulle lihtsalt meenus, mis tüdrukutega läbisaamine kaasa toob

  Edasirääkimine, ma tõesti loodan et kui seda harrastate räägite juba kogu teksti ära, kogu selle õige mõttega ja sõnastate õigesti, siis on see edasirääkimine.. kui täpselt ei oska ega mäleta,siis jäta see tegemata, kuna muidu on see vale! Ei veel parem, see on klatš ja sinu tekst/mõte/jutt, millega ajades teistele sitta kaela või nuh kõikk tuleb nagunii välja ükskord ;) Vabandust sõnastuse pärast aga tänu kuuldule on lihtsalt hea teada, et naised on ussitanud( jah, eriti veel mina, niiet ära lähene) ja inimeste usaldamine võiks olla samakerge kui rooli keeramine aga KÜLAELU, mis parata.. Tegelt see on põnev. Miks? Esiteks tänu teiste räägitule, ei saa keegi kunagi teada, milline see inimene tõeliselt on. Teiseks, muidu ju puuduks intriige ja sellist inimeste vahelist võistlemist. Millest inimesed kokkutulles ikka räägiks, kui mitte teiste elust!
  Mulle meeldib, et teile mu elu meeldib! :) Aitäh, et enda juttudega seda põnevamaks loote. Ainult üks soovitus. Sõnastage asju nii nagu ma neid siis lausun, kui üldse lausun, mitte, et sa arvad, et ma arvan .. Banaalsus !

No comments:

Post a Comment