Monday, December 19, 2011




    Ihkad ja ihaldad aga hoiad seda tagasi. Sadu põhjuseid, milles kahelda, tuhandeid mõtteid, mis valdavad ja miljonid teod mis jäävad tegemata. Objekt, mida kaugelt vaadata, vaid kuulda ta toimetustest aga ei ühtegi sammu lähemale, et asju muuta.  Kas astudes kõrgemale, kardad kaotada kõik mis on ?


    Sul on õigus, minu peegelpilt erineb sinu nägemusest ja minu arvamus samuti sinuomast. Seda ei saa sa muuta ja ma võin olla sulle keeruline , kuna sa oled ise asja mõelnud keeruliseks. Ma olen hellitatud armastusega, aususega ja otsekohesusega ja seetõttu mu hinnangud on sinuomast erinevad.

Mulle meeldib , mulle lihtsalt meeldib

Minumeelest üks targemaid lauseid... Aega ei saa tagasi pöörata aga samas ei tohiks sinna seisma jääda.
 Pole keelatud pidevalt keeramast uut lehte, et alustada uuesti. Lehti tulebki keerata niikaua kuni ollakse rahul, et lõpetada uute peatükkide loomist. Poleks sul neid peatükke, ei oleks sul elukogemust, elu hinnanguid ja kogemusi, mis sind rikastavad. Niiet laske käia, aeg on see, mis ravib, mis unustab ja mida tuleb väärtustada


Kõigil on päevi, kus tuleks kohver kokku pakkida ja minna. Minna kõhutunde järgi ja lihtsalt lasta samuti kõigel kulgeda omarada... Kuhugi jõuame kõik välja.. Võtke vastu ekstreemseid pakkumisi, julgege riskida,andke võimalusi ja nautige seda elu!!!
 Nüüd on minukorda sõita mööda erinevaid teid ja käia möödakatuseid, sukelduda sügavale ja lennata kõrgele ;)

No comments:

Post a Comment