Tuesday, March 26, 2013

Lammas

 Sa ainult kurdad, kuidas kõik pahasti on.. ainult virised, kui valesti teised elavad.. ainult kirud teisi taga.. Tundub et suu käib mõistusest kiiremini? Enda peegelpilt on tagurpidi keeratud, et sa lammas aru ei saa, kui ilus elu on, kui seda ise elama hakkaksid! .. Ära virise selleüle, et sinu elust inimesed kaovad? Ära küsi,miks sul niipalju probleeme on, kui sa vaid probleemidele toetud?
  Ma olen täielikult saavutanud perioodi ja seisukoha, kus sinusugused negatiivsed inimesed on nähtamatud... Mõned inimesed kohe ei vääri enese energia kulutamist.. Sa räägid minust, lase käia, inimestele meeldib kõmu ja iga järgmine lammas kes usub, ei trügi ta sinna, kus pole tema koht.. Mulle meeldib et olen teil olemas, olenemata et mind teaksite...Mulle meeldib mu elu ja vähemalt ei ela ma kellegi teise elu!


   Näete inimesed, kuidas mõni lause parandab kellegi aastaste taguse haava, kuidas inimene suudab anda teisele jõudu ja inspireerida. Selliseid inimesi on meil vaja enda ümber! Kes näevad ilu ja loovad seda ning ühiselt naudivad !


No comments:

Post a Comment