Monday, September 27, 2010

Energia ja tutvumispidu

 Uskumatu, milline pöörasus mind on vallutanud. Ma ei suuda enam keskenduda, ma vaid möllaks, pidutseks ja avastaks maailma,inimesi ja kõikke muud peale õpikute. Ma ei suuda olla enam rahulik ja tagsihoidlik. Ma vajan tegutsemist vähemalt praegu ja täna... Ma tunnen end hästi ning  positiivsust jätkub ja energiat on küllaga, kuid ei tea kuhu seda kõikke panna. Hetkemeeleolu on lihtsalt supper ning see laul on fantastiline.
 Tekitab tunde, et tantsiks, kuskil laval ja tõmbaks tähelepanu endale, näitaks mida oskan ja suudan ja kui suur kirg on tantsimine...või kui Tuleks praegu tibutamise asemel korralikku vihma paneks kummikud jalga ja kõrvaklapid pähe ning läheks tantsiks vihmas ning naudiks iga vihmapiiska, mis langeb.. või keerutaks niiikaua kuni pea pole enam selge...

Kui mul poleks seda sisemist kindlust, poleks mul midagi...See annab mulle jõudu, et toime tulla.

Tutvumispidu oli klassiga ja ma olen ühe enam veendunud, et päris huvitav klasss on ja väga lahedaid isiksusi leidub.  Kes tutvusid küll rohkem ja kes vähem teineteisega aga tuttavaks vähemalt saadi ja nähti vähemalt ära, kuidas keegi väljaspool kooli ka on :) Pidutseja klass, mis ma ikka oska öelda. Kuid ühte võin ma öelda, et  aeg ei muuda inimesi , see lihtsalt langetab aja jooksul nende maskid.


 




No comments:

Post a Comment