Tuesday, September 14, 2010

Kleit

   Ohh ,mul on nii ammu olnud plaan teha endale algusest lõpuni ISE enda kleit. Riie on juba olemas, täitsa tavaline must, kuid see on kõige praktilisem :) Ükspäev suutsin isegi lõikke välja mõelda ja netist lausa sarnase pildi leida.. Jaa, alguses arvasin, et see on nii lihtne aga kui ma nüüd hakkasin niiöelda sablooni tegema, siis edu mulle :D Loodame, et ma selle ikka valmis saan ja kanda ka taham.
   Tegelt pole ma kunagi olnud eriline kleidi ja kohe kindlasti mitte seeliku kandja aga nüüd mulle kleidid lausa meeldivad, kuid seelikud siiani peale ei lähe. Pigem meeldib mulle teiste seljas neid seelikuid vaadata, kui endale selga toppida. Lühikeste pükstega on ikka tunduvamalt mugavam ja see on palju minulikum ka. 
   Kui ma nüüd mõtlema hakkan, siis läksin riiet ostma, et endale seelik teha,mis vöökohas käib. Siiski moetipp praegu aga nagu näha, meeldis kleidi tegemis idee palju rohkem :D. Kui kunagi selle valmis saan, siis ole näha,kas julgen seda teistelegi näidata või mitte :)

No comments:

Post a Comment