Sunday, October 10, 2010

10.10.10

   Maagiline kuupäev või mis? Kui paljudel on olnud unistus abielluda just ühel maagilisel kuupäeval?
Ma arvan, et paljudel... Mina olin üks neist, kelle arust just 07.07.07 oleks olnud suurepärane päev abiellumiseks, kuid vanust andis soovida. Ma mäletan, kuida isale ütlesin, et lähen jalkaväljakule ja võtan sealt ühe kuti endale, sest tood on nagunii kenad. Isa naeris mu jutupeale aga ma olin pettunud,et ma ei sündinud 10 aastat ennem. Vanaema lohutas mind sellega, et saab veel neid lahedaid kuupäevasid kuidagi kokku panna nt 20.02.2020  aga siis ütles, ema sellepeale, et too päev ei saa ma küll abielluda, kuna neil on siis 25 pulmaastapäev...
Juu need kuupäevad polnud mõeldud mulle, kuid unistada ja pilvedeshõljuda on alati tore.


  Ühesõnaga olen ma kindel, et kui kunagi peaks juhtuma minul see päev, siis on see kindlasti omamoodi maagiline, kuid ma lihtsalt ei tea seda veel.

No comments:

Post a Comment