Sunday, October 10, 2010

Viljandi

 Oiii, kui hea on olla! Tunne, et oled teinud midagi kasulikku ja saanud hakkama sellega,mis tundus liiga keeruline ja lootusetu. Saand teha midagi, millest ammu oled unistanud. Ideealne nädalavahetus.
 Reede hommik oli lootusetult raske ärkamisega, justkui magnetjõuga hoidis voodi mind enda küljes aga kõik asjad said pakitud ning hommiku kooliski ära käidud. Lõunal bussiga Viljandi, mis tähendab 3 tundi täiesti paigal tühja istumist, uuh see oli katastroof. Justnimelt 2 tundi polnud hullu, sest see möödus magades aga viimane pool tundi, kui lihased olid juba surnud ja kannikas krampis oleks tahtnud jooksma kasvõi minna. Kohalejõudes käisime kõik väikesed poed läbi ja kokkuvõttes saime poodidest seda, mida tahtsime. Käisime toidupoes ja tegime ühe väikse ostu ning läksime korterisse. Ideaalne õhtu Anettega, mida polnud ammu olnud. 
 
 Trennid Viljandis koos poistega läksid oodatust paremini. Ma kartsin nii tohutult tõsteid, sest ega ma mingi kerge tüdruk pole ja maakülgetõmbejõud on päris tugev nii et oli põhjust küll muretsemiseks aga poiss ei teinud teistnägugi. Ütles, et proovime aga uuesti ja uuesti ja meil tulid kõik tõsted,keerutused, üleminekud ja muud lahedad trikid välja ning enesetunne paranes kohe kõvasti. Kuigi viriseda võiks vaid oma lillade põlvede ja surnud lihaste üle. Ma olen täiesti kindel, et too etendus tuleb ülilahe ja ma ootan seda.Kuid need trennid,mis veel enne etendust tulevad on surmavad ma arvan,sest ma pole ammu olnud nii väsinud aga samas on nii hea enesetunne.

Kunagi oli mu elu unistus saada tantsuõpetajaks ehk elukutseliseks tantsijaks aga millegipärast nüüd on mul see unistus kadunud. MA tean et tantsimine saadab kindlasti kogu mu elu edaspidigi aga jutsnimelt esinemistega, mitte õpetamisega. Mulle meeldib sellega tegeleda muude asjade kõrvalt,sest see on löögastav ja rahustav ning suudab viia teisse maailma, kuid ma ei suudaks, teha seda hommikust õhtuni. Mõnesmõttes on jama,et too unistus on kadunud aga nüüd on mul teised sihtmärgid, nagu näiteks sisearhitektuur, kunstialad ja midagi taolist.

No comments:

Post a Comment