Wednesday, October 6, 2010

Sayat.me

 Huumor!
  Kahju, et paljudel puudub julgus öelda otse seda, mida arvab ning teevad seda siis privaatselt. Uskuge mulle meeldib lugeda ükskõik, mida te olete sinna kirjutanud. Ma hindan neid, kes kirjutavad põhjendusega ja on näha ausust, et ta tõesti nii arvab ja nalja pakuvad need, kes ei tea isegi, mida tahaksid öelda.
Kelle jaoks nii kaunis, et sööks mu ära ja kelle arust täis ain ...
Kes armastavad ja kes nii fu*king vihkavad mind....
Kellele ülbe ja kellele sõbralik...
Uskuge sellises kohas olevaid ütlusi,et võta ma absoluutselt tõsiselt. Ma loen neid ja need pakuvad nalja, teinekord meelerahu ja on kordi,kus tekib suur küsimärk aga eluski ei saa võtta neid tõsiselt :)
Kui nüüd aus olla, siis mulle meeldib, et on neid keda sõbraks nimetada ja keda hoida ning on neid kellega kakelda ja peljata. Just erimeelsused ja vaidlused on inspireerivad ja kui sa oled minujaoks ikka mõttetu tüüp, siis anna andeks, ma ei vajagi su heakskiitu mulle ja mina oma arvamust ka ei kavatse endateada hoida. Kõigiga ei saagi läbi saada ja sõber olla ning milleks see vajalik olekski? Ole ingel või kurat vihatakse ja armastatakse sind ühtemoodi.
 Te olete lahedad, jätkake samas vaimus :)

No comments:

Post a Comment