Sunday, October 3, 2010

Sõprus

 Mis annab jõudu peale šokolaadi ja magusa? Muidugi su lähedased ja positiivsed inimesed. Ma võin öelda, et olen rikas tüdruk ja õnnelik, kuna mul on olemas keda armastada ja tunda vastu armastust. Parimad tüdrukud elus, keda usaldada, naerda, klatšida ja lõputult tantsida, shopata või peegliees seista. Mul on olemas sõbrad, kes hoiavad ning kaitsevad mind. Mulle meeldib, et inimesed mu ümber on kõik erineva isiksusega ja kõigil neil on väike roll mu elus. Inimesed küll tulevad ning siis lähevad, kuid on neid kes jäävad. Olenemata sellest, et tihiti enam ei suhtle on mälestused need, mida saab meenutada ja võin öelda, et too oli parim ja alati mu kõrval ning ma ei unusta seda, mida keegi mu jaoks teinud on, kuna see tähendab mulle palju. Siiski ma igatsen neid, kellega enam niipalju ei suhtle ega kokku ei puutu. Olenemata sellest, tean kui hea on neid näha üle pika aja ja koos olla. See annab justkui uutmoodi energiat. 
Ma olen olnud aaastaid seltskondades pesemuna ning mulle isegi meeldib see! Tore on kuulda kuidas nad tulevad ja küsivad, kuidas läheb? on kõik korras? ning ütlevad, et võin alati nende poole pöörduda, kui abi vaja...helistada, kui koju soovin või kui vajan õlga mille najal nutta või naerda.. See tekitab sooja ja erlise tunde.Mulle meeldib tunda end usaldatuna ja kuulda nende seiklustest, olemistest ja elust. Mulle meeldivad nende komentaarid ja väljavaated elust ja kui mina nende keeli, pesamuna, saan neid aidata on mul veel parem meel. Jh mulle meeldib inimesi kuulata ja öelda enda arvamus ning mulle meeldib kuulda teiste arvamusi.
Hoidke neid,kes ajavad teid naerma !

No comments:

Post a Comment