Monday, January 31, 2011

Stress or nooot!

          Stess, pinge, stress,pinge,stress, pinge- kui kunagi surnud olen,siis on stress selle põhjustanud. Arstid ei oska enam midagi muud öelda,kui mul on stress ja pinge.. Isegi haiglasse sattudes ja minestades ja krampide tekkides oli stress selle taga, niiet vähemalt tean ette mille kätte ma kunagi ära suren... Ilmselge on see, et arstile pole mul enam asja, nagunii on kõige põhjusteks stress... Ma olen kõige stressirohkem inimene vist tõesti!
  
  Igastahes teadmiseks, et kõik on korras nagu alati, mul vaid stress! :D hahahaa, ei mul pole stressigi, niiet elame selles hallis külmas ja päiksevaeses maailmas edasi and don´t worry be happy... 


      Nädalavahetusest rääkides ütleks et muutus mõniasi niipalju, et kunagi kirjuan teile ilusa mõttelageduse taas oma mõtetest :) Seniks ma loodan, et käisite Talvekontserdit vaatamas ja pidutsesite! Like me ;)



 Arni sai  siiski 18 !

  





   Peo seltskonda oli tõesti mitmekülgne, kuid samas suurepärane!  Ma olin Anette ja Anetti kupeldaja ja äri on kallis,eriti kui tegemist on nii kõrgklassi tüdrukutega, ühesõnaga   maamees on siiski 7 pullimuna mulle võlgu ja ärge muretsege ma esitan teile arved peagi ära! Eurodes käib asi tänapäeval siiski, kuid maamehe suhtes võis erandi teha.. siiski delikatess ja värk... ;)



 


 
















      Talvekontserdil saime ka väga suure aplausi osaliseks ning me saime hakkama kogu esitamisega, isegi see, et mõnda asja polnud läbi tantsinud vaid leppisime enne lavale minekut kokku ja me esitasime selle ära, ma arvan et keegi ei saanud arugi, et tants sai eelmne õhtu valmis! Tublid ja ma ikka armastan meie võimekust sellega toime tulla, kuigi kahju, et ei õnnestunud esitada tõelist showd 15 min-list ( mida küll viljandis esitasime) aga vb õnnestub teilgi seda näha! :)











































No comments:

Post a Comment