Monday, January 31, 2011

     


           Vaid üks liigutus ja justkui unistus sai tõeks, üks sõna ja kellegi teise unistuse sain purustatud ja üks samm ning selle kõigel poleks enam mingit tähtsust olnudki. Üks samm ja poleks olnud oluline need 10 aastat õppimist, Üks samm ja poleks olnud tähtsust ühelgi unistusel või isegi ühelgi teol mida siiani teinud olen ... jaa, mul on tõesti väga head kaitseinglid ja uskuge see on õige " ela iga päev nii nagu oleks see su viimane"
     Vaid see üks liigutus, kui tunda kuidas jalgealt kaob pinnas ja siis langed teadmatusse... Ei mingit valu ega ei mingit piina vaid teadmatus, arusaamatus ja täielik kaos...
    Olete olnud nii lähedal tundele, kus suudad tõusta ja olla õnnelik selleüle, et jõudsid teha kolm sammu wc-ni, olete mõelnud et kõik mis eile oli täiesti tähtsusetu, siis ükshetk oskad seda hinnata, hinnata seda et sul on keegi kellega rääkida, sul on jalad, mis sind kannavad, sul on piisavalt jõudu et naerda või isegi jõudu et nutta ja sul on keegi, kes hoolib ja nii edasi :)
 Tõesti seda ei saagi mõista enne, kui oled olnud sellel nii lähedal ja miks ma seda elu nii palju naudin ja armastan ja kõigest üle saan ongi vb sselle tagajärjel, et ma olen olnud nii lähedal sellele...
 


 

  






No comments:

Post a Comment