Sunday, March 6, 2011

Sünnipäev!


   Te ei oska eluski ette kujutada kui õnnelik ma olen... Kui ilus saab elu olla? Kas saabki üldse paremat tahta? Ma ei oska teile seletada aga mu käed värisevad jalad on nõrgad ja loll naeratus koguaeg ees.. Ma olen nagu seitsmendas taevas ja ei usu et see reaalsus on.. See ei saa olla reaalsus, see on kestnud pooldeisttundi vaid ja kõik on uskumatu, sõnastamatu.. Ma armastan Sind Kristel ikka ülekõige. Kas paremat kinki saabki tahta ? ma ei oskaks, ma ei usu. Reis Hispaaniasse 12 päevaks SINUGA kahekesi nagu me rääkisime, et tahaks ära siit ja see teostub juba suvel. Sel suvel. Sel suvel sõidab Kadi Hispaanisse.. Jaa ma tahaks karjuda, ma tahaks et terve linn kuuleks ja pidutseks minuga.. Ma tahaks et kõik saaksid osa mu õnnest sest seda on nii palju , nii palju on mida jagada.
       Ma ühe enam olen veendunud, et unistused saavd teoks kui väga tahta ja ma armastan ikka tohutult teid, kes te mul olemas olete. Ma olen kullaga koos, kuna te olete minuga, ma olen ikka tohutult rikas tüdruk ...Aitähh teile ! vaid pooldeist tundi 24 tunnist ja ma olen shokeeritud, üllatunud, õnnelik, emotsioonide laksuall. Ma kallistaks teid kõikk lihtsalt niitugevalt et teil ei lähekski see meelest :)





AITÄH, ET MUL OLEMAS OLETE !

No comments:

Post a Comment