Friday, March 4, 2011

That´s real


     


     Ma ei ole lihtne ja mulle meeldib see.. See kui Sa arvad mind tundvat ja siis tuleb Error. See, kuidas ma näen sind püüdmas mõista ja nii saan mina mõistma sind.See kui  erinevalt on iseloomustatud mind ja see, kuidas Sa ei oskagi võtta seisukohta.... Mulle meeldib, et mul on tihti võimalus olla üks samm eespool!

     











     Ma austan seda, kui palju Te austate mind.  Ma armastan seda, kui palju armastate Te mind. Ma olen uhke selleüle, kui lahedad Te mul olete. Ma olen õnnelik, kuna Te teete mind õnnelikuks-Seda saab nimetada lihtsamaks osaks ja oskaks, mis ei muutu ega mis ei vaja uuendusi.










  
    Ma naudin seda, et my life and my rules süsteemi, kuna niii ei ole põhjust kellegil midagi kobiseda, pole vaja kellegile midagi seletada, pole kohustusi Sinu ees ja keegi ei keela, mul lihtsalt niisama ära jalutada!
















 Pisike, Päikseke, who makes my day!

No comments:

Post a Comment