Sunday, November 13, 2011

Kommilett, kui raske valik...

 
   Ma olen lihtsalt väsinud. Väsinud kuulamast, mis oleks õige ja mis vale! Seisan justkui kommileti ääres ja pean tegema valiku, millise kommi võtan või loobun kõigist. Ning kuulan kuidas iga komm räägib, miks just tema on hea ja õige ja kui valed on teised! Kõik justkui teaks milline ma olen ja mis mulle maitseb?Vahel tahaks just meelega näidata et tegelt mulle maitsevad ka lutsukommid... Samas valdab teadmatus, kui paljudele teistele proovib ta põue pugeda ja äkki ma eksin ning mulle ei maitsegi see komm! Iga kord kui juba hakkan kätt sirutama ja olen oma otsuses peaaegu kindel, suudab see komm oma kaubanduslikku välimust kaotada.. Võibolla ma peaksingi valima või valingi selle kommi pimesi, jutskui teiste kiuste, kuna tema koostis tundus tolhetkel kõige isuäratavam. Samas ma tean, mis komm mulle maitses ja kuigi see on vaid õrnalt veel meelde jäänd, tean et mu valik peaks selle ületama. Kuid kas mul on üldse magusa isu, seda ma ei teagi...Ma seisan ja vaatan, mõtlen ja taipan, et kommileti ääres ei jõua ma kuhugi..

No comments:

Post a Comment