Monday, January 30, 2012

Olgem oma soovidega ettevaatlik

  Tahtsin sinu mõistmiseks ka tunda nii ja olla justkui sinu seisukohal ja ma ei mõista miks ma küll nii tahtsin .. Samas ma tunnen, et see aitas, aitas mu muuta aktiivsemaks tagasi ja paremaks inimeseks.. Sest soovides oma tundeid muuta tuleb oma vaatevälja ja tegevusi muuta ning kõik õnnestub kuidagi nii ilusti! Mulle meeldib ja pöörad teistele palju rohkem tähelepanu ning hoopis muudmoodi olla avatud.....
  Samas on hea teada, et ma ei ole üks miljonist ilusast tüdrukust sinujaoks, kellele järgi vahid ja peas hakkab seksuaalfantaasia vaid tööle.. On vaid perioodid ja sa oled ikka tagasi, sul võib olla ükskõik kui palju naisi ümberringi aga ma püsin sul meeles! See on hea tunne ja see paneb kindlalt edasi astuma! See paneb end väärtustama....

Mulle ei meeldigi olla lihtsalt ilus tüdruk kellele te järgi vaatate vaid tüdruk, kellega koos võiksite käia ja vaadata  kuidas teised järgi vaatavad!!

No comments:

Post a Comment