Thursday, February 2, 2012

Let´s drive



   Paneb vahel mõtlema, inimeste tõesusest.. Vahel isegi enda tõesusest...Inimesed kas lubavad liiga palju või räägivad liiga palju? Ei teagi kumb.. tean et teod ja reaalsus nagunii nendeni ei jõua.. Milleks uskuda? MIks ma peaksin uskuma? Miks ma üldse peaksin usaldama..
jah, sa pead selle välja teenima! Ja miks see peaks olema sulle lihtne? Millepärast sa erined? Tõesta oma erilisust...Isegi kui ma sulle mingilmääral olen andnud rohkem võimalusi ja sa ei kasuta neid siis ausalt, ma ei ole tüdruk, kes seisma jääb ja ootab! Mina ei ole sulle tüdruk ,kellega mängida võinh su nukuke astub rongile ja rong lahkub..
     Ma ei tea kui kiiresti võib rong sõita või kus tuleb peatus aga ma tean, et miski pole võimatu! Ma tean et me kõik väsime sõitmisest ja.vajame tutvumist vaatamisväärsustega...Ma tean, et peatun vaid parimates kohtades , öeldakse ju , kui juba siis vali parim.. Ma tean, et iga järgnev peab ületama eelmise..Iga peatus on omamoodi meeldejääv ja eriline..Ma tean , et rong sõidab vaid edasi, isegi mitte ringi ja mingiljuhul mitte tagasi . Ma tean et ma ei sõida üksi, Ma tean, et kaasas on vaid need, kes tõesti ausatavad ja on selle reisi väärilised...


Jah....

Ma arvasin alati et mulle ei meeldi eriti uudsus aga ma olen õppinud seda armastama... Me kasvame ning avastame, kui palju me arvamused ja seisukohad võivad muutuda ajaga ning siiski oleme teadmisel et ükskõik mis ka meie teele ei satuks, lõppude lõppuks oleme alati me need, kelleks sündisime ja miski ei muuda seda!
Kõik see, mis täna on tõde võib osutuda homme juba valeks.

Vahel tuleb minna peitu, et teada, kes sind leiab, ning kunagi ei või teada, kes selleks esineb....Vahel tuleb käia ära, et mõista kui hea on tagasi tulla ja mõista kes on inimesed su ümber.









No comments:

Post a Comment