Saturday, February 4, 2012

Külaelu

    Miks iga poiss kellega liigud, peaks olema peika? Miks iga poiss kellega tantsid peaks olema sebimine? Miks peate niipalju endale ette kujutama?
  Ise te liigute,tantsite ja amelete kellegagi, kes ei tähendagi vb teiejoaks midagi aga kui keegi tuleb mind rõõmust kallistama,tahab teha ühe tantsu, tahab suhelda  siis tembeldate kohe poisiks.Kas seetõttu, et olen vallaline?Nagu sindki üle pikaaja on tore näha ja suhelda, samuti on teda ka ülepikaja hea näha... Ma olen õppind seda kõike huumoriga võtma aga oleme ausad, mingid tühised õnnesoovimised tema ja temaga võiksid lõppeda.. Teie  fantaasia ja oii teie silm nägi nii palju.. MÕne silm ja tunne nägi mind isegi seal, kus ma enam kuidagi tol momendil  ei saanud viibida.. Ma pole multiinimene ja ei saa ühel samal ajal olla mitmeskohas ja mitmeid eri asju teha.. Mind on üks ja teil pole ka mingit õigust hakata tegema ülekohut või end tembeldama kellekski, kes sa pole... Te olete samamoodi kogenud inimeste arvamusi teie suhtes, mis on absurdsed ja väärad aga ometigi teete kohe enda arvamuse teise suhtes aga tagatausta teadmata .. MIks peaksid sa nüüd olema võõras asjas parem teadja ja miks sa kindlasti ei eksi aga teised sinu tegusi mõistavad alati valesti ???
 Mulle meeldib teiega suhelda aga kui hakkavad mõistmatud ettekirjutused tulema ja komentaarid, siis ole hea mõtle kas need on sinupoolt vajalikud ja õiged! Küsi kasvõi enne minukäest minu seisukohta.. Pane kasvõi mõnikord ennast teise olukorda ja mõtle kui sa oleks nii teinud, siis kas sul tõesti oleks olnud samad põhimõtted nagu sa arvasid et tal tol momendil raudselt olid!

Esiteks Suhtlemine ja muljete avaldamine ei ole sebimine
Teiseks Tantsimine ja vaba aja veetmine ei pruugi ka olla kohe sebimine
Kolmandaks isegi kallistamisel võib olla sadu muid põhjuseid mitte kohe sebimise tunnuste avaldamine...

Te olete lahedad, SÕBRAD!



No comments:

Post a Comment