Thursday, February 14, 2013

Ära kritiseeri,seda mida sa ei mõista! Sa ei ole iial käinud selle inimese kingades!


    Kui pahatihti me ei vaata tõele näkku.. Lendame teistele kaela ja süüdistame teisi, tunne kui meile tehakse koguaeg ülekohut?.. Inimesed, proovige kordki enda suhtumist kellessegi muuta ja näete, et asjad muutuvad teises suunas.. Vaadake ise endale näkku, kontrollige oma öeldud ja oma hääletooni ja näete, et teie endi probleemid on see mille üle kurdate ja kõik on ju alguse saanud teist endist! ..
   Ma võin elada draamakeskses ühiskonnas aga mitte mingil juhul draamalist elu... Ma olen enda ümber tõmmanud fantastilised inimesed, kes oma olemisega muudavad iga päeva säravaks... Ma olen kasvatanud oma iseloomu tugevaks, et iga elupõletaja, ajudeta kana ja muud kirju seltskond ei pea olema tere tuttavad! Olla koos inimestega, kes annavad näole naeratuse, säravad intelligentsusega ja naudivad lihtsalt olukorda on piisavalt väärtuslik, et mitte keskenduda vastupidisele...

  Mõned inimesed satuvad just õigel ajal su ellu.. Nad ei pruugigi ise arugi saada, kui palju mõni nende žest võis tähendada, mõni irooniline nali või karm tõele pühendatud ütlus.. Väikse ajaga võib suuta mõne inimese kiiremini omaks võtta, kui teist nelja aastaga. Miks see nii on ? Just kas sellel on vaja seletus leida, kui see kõik tekitab sus vaid heaolu ja sa tunned, et see on just see, mida praegu vaja!
 Naudi hetke, niikauaks kui seda on antud!

No comments:

Post a Comment