Sunday, February 10, 2013

If i cared what people thought of me i wouldn't be me!


Mõnikord on emotsioonid rohkem väärt, kui su pangakonto number...Inimesed ei avalda oma emotsioone eriti,mis tegelt neis toimub.. Avaldavad need tunded, mis on negatiivsed ja viha tekitajad. Ma ei vaja teha ettekirjutusi,kritiseerida, viriseda su käitumise üle,niikaua kui sa ei tallu rajal, kus sa pole oodatud...Ma vaatan kaua asjadest mööda ja kui mulle ei meeldi,keeran algul selja ja lahkun, kuid need hetked kui sa mu teepeale risti ette hüppad, siis pead arvestama, et see oli sinu otsus,et sust üle trambiks...Ma lihtsalt ei salli lolle inimesi, kes kiruvad,virisevad ja kritiseerivad teisi, oletades et kõik on nendesugused... Mõnel on kohe sama lame jutt, kui nende rind, mis vajab arenemist... Otsivad probleemi ja raputavad ka vanadele teemadele vaid soola peale,  kuna nende elu muutub liiga teemavabaks... Ma ei ela sellejärgi, et kellegile meeldida ja meelejärgi tegutseda, mul on targemaid eesmärke.. Mul on kahju, kui olles ise patune, ei oska sa teisi usaldada ... 




No comments:

Post a Comment