Tuesday, April 9, 2013

Miks ?


   Vahel tekib küsimus, kas niii raske on sul öelda see üks sõna.. AITÄH! .. Teed tööd, näed vaeva, kõik sujub, tulles alati vastu, aidates ja andes endas alati kõik võimalik aga mitte kuskilt pole kuulda Tubli, Aitäh,Sa teed hästi, seda mida teed jne....Kas tõesti peab siin ilmas ise küsima kiitusi ja vaid ise ennast kiitma! Kus peaks kuskilt tulema motivatsioon asju teha ja olla, kui isegi võites, kasu tuues ei suudeta leida paar head sõna?.. Kas tänulikkust on raske näidata või inimestel puudub see üldse?

 Miks nii raske on öelda inimestel häid sõnu, miks nii keeruline on avaldada arvamust ja oma soove? Miks pahatihti petame end ja kriitikat on kergem väljendada?  Miks me ei ütle, et tänane päev oli suurepärane? Miks ei täna inimesi, kes meid naerma ajavad? Miks ei maini inimestele, et meile meeldib nende seltskond? Miks lausume kõikke seda, mis tehakse valesti või mis ei sobi? Miks lausume, mis meile inimeses ei meeldi aga ei ütle neile, kui palju nad meile tegelt tähendavad ?

 Miks käib seljataga üks jutt ja kahekesi olles teine? Mida inimesed peaksid uskuma? Mida sa ise usud? Miks ei suudeta jääda oma arvamusele kindlaks ja seista selle eest? Miks käia läbi inimestega, keda ei sallita? Miks teha hea nägu pähe, kui ei meeldi ? Miks petta teisi ja iseennast?  Miks inimesed teevad oma elu keeruliseks ja veedavad aega inimestega, kes kulutavad energiat, ega oska hinnata ja väärtustada oma ümber olevat elu?

  Ma olen otsekohene ja aus aga kriitika ei tee sulle kunagi kahju..Ma ei varja, kui sa mulle ei meeldi ja mul sust ükskõik on.. .Ma olen koos inimestega, kellega tunnen end hästi ... . Ma tean, mis mulle meeldib ja ma oskan väljendada ja olla tänulik selleeest mida teen ja kes mu ümber on... Kui oled lausa mu usalduse ära teeninud, siis ei varja ka ma seda, et oled väärt inimene ja sinu elukäik läheb mulle korda.. kui oled mu usaldusel tallanud,võid tunda sõnnikuhunnikuid enda jalgeall...Ma hoian neid,kes on mu ümber, ning kes kive loobivad, loobivad neid vaid iseendale! ....

Vaata tõtt iseendaga ja ole ja tee seda mida hinnatakse! Ole nendega, kes oskavad sind hinnata! Olles aus ja tänulik, koged seda vastugi!






No comments:

Post a Comment