Tuesday, May 14, 2013

Fantastiline rahulolu on tagasi :)




      Õnnelik on kerge olla, kui oma energiat kulutada õigetele asjadele.. Tõsi, sinu suur viha ja sallimatus panid naeratama ja aru saama, et absurdsus oleks end vaevata olematute probleemidega ja kuigi arvasin, et aitab minema kõndimisest, sain aru, et mina ei viitsi end tühise poriga määrida... Vahel lasta asjadel lihtsalt minna on lausa lõõgastav ... fantastiline on teha päev endajaoks nauditavaks...Imeline on teha mida armastad, suurepärane on teada mida sa teed, miks sa midagi teed ja kelle jaoks sa midagi teed .. Ja kui inimesed vaevad pead, miks, kus, milleks sa midagi teed, siis õnnitlege ennast, te olete neil mõtetes! ;)











   


















Hetk, mil oled iseendale tõestanud, et sa oled väärtuslik, ei võlgne sa enam kellegile midagi. Sellel hetkel, kui saad oma enesekindluse, ei lähe vaja seletusi teistele, tõestusi teistele, inimesed võivadki mõelda mida tahavad, sest ka minu jaoks pole sel enam tähtsust, MINA TEAN MILLINE MA OLEN ! :)


No comments:

Post a Comment