Tuesday, November 19, 2013

Elad korra, ela seda juba hästi!

 Tunned, et oled kokku jooksnud ja ükshetk taipad, et hallo, need pole ju minu probleemid, millesse mähitud oled... Mõistmine, et kui inimesed tahavad elada vales ja draamades on see nende endi mure.. Ületada isegi seebiooperi draamad-wow, see on juba tase!!!...Vahel peadki keerama selja ja lihtsalt lahkuma, sirgelt ja enesekindlalt ning pole mõtet tagasi vaadata..
Saad aru, et su enese peavalud on tekitatud teiste vihast üksteise vastu, teiste valedest ja kuna hoolid inimestest siis elad 100%-liselt seda kõike läbi... Aga hetk, kus tunned,et inimesed on sama lollid, kui lauajalad ega mõista midagi- siis polegi midagi teha! Räägitakse üht aga tegutsetakse vastupidiselt! Inimesed peaksid mõlema sellele mida võib nende ütlused või teod teisele tähendada aga mõeldakse iseendale - egoistlikus maailmas elades võibki tekkida tunne, et arusaamine ja mõistmine on kadunud ....

   Ma armastan ausust ja eelkõige teen seda enesevastu... Kergenduse annab hetk, kui avaldad oma tunded hetkel, mil oled enesekindel selles, isegi kui see ei pruugi midagi muuta aga vähemalt oled kasutanud võimalust.. Ma hindan inimesi, kes haaravad võimalustest, kes mõtlevad oma tegude üle või kes õpivad oma vigadest... Inimesed, kes hoolivad ja tunnustavad seda, mida keegi neile tähendab...Ma ei keera kergelt selga, ma ei avalda kergelt tundeid aga hetk, mil see juhtub- olen ma saavutanud enesega kindla seisukoha, kuna eluga peab minema edasi ja paigalpüsimine pole minujaoks! Igaüks teeb ise omad otsused ja neid ei saa hukka mõista- lihtsalt ei tasu kurta, kui oled valinud tee, kus tahad minna läbi sõnniku, mitte läbi lilleaia...
  Ma armastan inimesi,kes kasutavad oma pead mõtlemiseks, kõrvu kuulmiseks ja suud aususeks, südant armastuseks ja hoolivuseks ning kellel süsteemid sassis siis egoistlik oleks oodata, et teised neile seda pakuks :)

 Minu valik on minu otsustada ja minu vastutada- samamoodi on sinu valik sinu otsused ja sinu elada...





No comments:

Post a Comment