Thursday, November 28, 2013

Kõik on hästi, kõik on hea!!

 Hetk, mil tunned, et sind ei ole enam vaja ja sinu osa on tehtud, on hetk, mil lahkuda.. Miski ei motiveeri, kuna sinu pingutusi ei märgata ja sinu tegemistes soovitakse alati suuremat panust.. Soovitakse, et just sina teeksid nii -naa aga see ei käi kokku su eluvaatega ja käsitakse teha valik, mitte ei leita kuldne kesktee.. Soovitakse, et kõik oleksid motiveeritud aga ise lasid sellel kaduda, kuna ei suudeta näha oma käitumismustrit vaid keskendutakse oma soovidele, ning kui keegi neid ei järgi ongi asjad pahasti.. Sina oled paha, kes julged avaldada oma arvamust, mis erineb.. Sina oled halb, kuna sinu valikud ei ole meeltmööda... Raske see ühiskond, kui ei mõisteta, et kõigel on kaks poolt... EI suudeta näha teist otsa ja põhjuseid... Süüdistada ja loobuda vastutusest ongi paljude kuldseks teeks...
  Ma ei vaja keskkonda, kus mind ei vajata.. Ma ei vaja inimesi, kes ei oska hinnata olemas olevat.. Ma hoidun inimestest, kellel puudub tänutunne... Ma ei salli inimesi, kes võtavad elus kõike võistlusena ning kaotades vaid süüdistavad teisi...
 Elu ei ole võistlus, vaid tasakaalustatud andmisele ja võtmisele.. Kaotajaks jääd sina, kes ei oska arvestada, kes ei oska näha, kes ei oska kuulata... Ning selles võid vaid iseennast süüdistada.. Mõnikord tuleb eneseuhkus maha suruda, mõnikord võiks proovida ise lahendus leida ja mõnikord oleks aus vestlus parimaks lahenduseks ...

Ma ei muretse, sest inimesed näevad pahatihti vaid seda, mida soovivad näha... Ma ei probleemitse, kuna mul on oskus õppida,näha,kuulata ...



 

No comments:

Post a Comment